Glimpse of summer

10/04/2013


Ahogy elnézegettem a mai képeket teljesen úgy tűnt, mintha egy hűvösebb, késő nyári napon készültek volna, olyan zöldek a falevelek. Bár nyári naphoz képest elég hűvöske volt az a 11 fok, ami dél körül fogadott mikor elindultam a könyvtárba. Ahhoz viszont tökéletes volt az idő, hogy megint elővegyem a körsálamat, amit szintén úgy kötöttek nekem :) Nagyon hidegben nem valami hasznos mert igaz, hogy meleg, de nem tudom kétszer körbecsavarni a nyakamon, ennek híján pedig nagyon befúj a szél télen. Ma viszont szerintem jól illett a többi ruhadarabhoz és melegen tartott amíg szorgosan bővítgettem a szakdolgozatomat; már a felénél járok! :)

As i was going through today's pictures, i felt like they were taken on a cooler, late summer day. The leaves are just so green! Although the 11 degrees at noon - when i was heading to the library - was quite cold for a summer day. It was however perfect for wearing my round scarf again, which was also knitted for me :) It isn't very practical in cold winter weather because i can only wrap it around my neck once, and the wind blows right under my coat. I think it suited my other piece of clothing very well today and it kept me warm while i was busy getting my thesis longer and longer. I'm halfway guys! :)











You Might Also Like

0 megjegyzés