Blue valentine

11/18/2013



A lila ruhás bejegyzésemhez kísértetiesen hasonlít a mai, mivel ezt a hosszú blúzt is - csakúgy mint a ruhát - évekkel ezelőtt vettem a Promodban. Eléggé sokszínű darab, a hossza miatt a melegebb napokon leggingsel is fel lehet húzni, de volt már rajtam nyáron rövidnadrággal is. Nem mondom újat, ha azt mondom, hogy szeretem a sötétkéket, így két turiban vásárolt sötétkék darabot húztam a blúz mellé. Minden olyan kényelmes volt, jól indult a hetem csak ne kellett volna délután szakdolgozatot írni :)

Today's post resembles the one i've made about the purple dress because i bought this blouse a long time ago in Promod too. It's a pretty versatile piece too and because it's long i can wear it with leggings but i also had it on with shorts. I don't say anything new if i tell you i like dark blue so i paired my blouse with two dark blue pieces from the second hand shop. Everything was just so comfortable, my week started perfectly, if only i didn't have to write my thesis in the afteron :)












You Might Also Like

0 megjegyzés