fall decoration

11/04/2013



Múlt héten szerettem volna valami őszies dekorációt az albérletbe, ha már jócskán az évszak közepén járunk és a neten kutatva találtam rá egy hasonló megoldásra. Ott a folpack helyett "wax paper"-t használtak, amiről én azt hittem, hogy a zsírpapír külföldi megfelelője. A zsírpapír nem olyan átlátszó és nem ragad össze hő hatására így nem sikerült a leveleket ebbe "zárnom" így a folpack mellett döntöttem.


Amire szükség van: 
  1. őszi levelek, amik még egy kicsit nedvesek, nem túl szárazak.
  2. szalvéta
  3. folpack
  4. vasaló


Tegyük a leveleket két szalvéta közé.


Menjünk át párszor rajtuk a vasalóval, amíg úgy nem látjuk, hogy teljesen kilapultak.





Ezután csomagoljuk a leveleket folpackba, egyenesítsük ki amennyire lehet majd legalább két szalvétát tegyünk a tetejére és nagyon óvatosan egyszer menjünk át rajta vasalóval. A legkímélőbb fokozatra állítsuk és mindenképpen rakjunk a tetejére szalvétát, mert a folpack nagyon könnyen összeráncosodik a meleg hatására. Azt javaslom, hogy csináljatok egy próbamenetet, hogy kitapasztaljátok, mennyi réteg szalvéta kell ahhoz, hogy ne ráncosodjon :)




 Íme a végeredmény, a szobám ablakát díszítik :)

You Might Also Like

0 megjegyzés