1 sweater, 3 ways

1/12/2014



sheinside-ról rendeltem ezt a pulcsit és maximálisan meg vagyok vele elégedve. Olyan puha és meleg, arról nem is beszélve, hogy háromféleképpen lehet hordani. A képeken ezt meg is próbáltam demonstrálni, nem tudom mennyire követhető :D Az egyik mód, ha simán nyitva hagyjuk. Ha kicsit hűvösebb van, akkor a pulcsi közepén levő patentet bekapcsolhatjuk és akár a nyakánál lévő "kampót" is beakaszthatjuk, hogy jobban takarja a nyakunkat. Végül pedig a nyakánál a kampó mellett egy patent is van, amit bekapcsolva tetszőlegesen formálhatjuk a pulcsi nyakát. Én most a képeken lehajtottam :)

I ordered this sweater from sheinside and i'm 100% satisfied. It's so warm and soft, not to mention the fact, that you can wear it in 3 different ways. I tried to demonstrate this on the pictures, i hope you can follow :) One way is to simpply leave it open. When it's colder outside you can secure it with a snap in the middle and you can even use the little hook at the neck area. Last but not least there is a snap at the neck as well and by securing it, you can adjust the neck the way you like. I turned it down this time :)





pulcsi/sweater: sheinside
póló/top: H&M
nadrág/pants: Bershka
cipő/shoes: Deichmann
nyaklánc/necklace: Kincses Sziget/local store
óra/watch: ebay









You Might Also Like

10 megjegyzés

  1. De jó, ilyet még nem is láttam! A színe is nagyon tetszik a pulcsinak :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is csak véletlen vettem észre, amikor a leárazások között kutatokodtam. Van belőle szürke is, de ez sokkal jobb volt :)

      Törlés
  2. So cute! You look Fantastic and i love the sweater, beautiful color and very feminine!
    You are very welcome to visit my blog and if you are interested we can follow each other!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you and i will go visit your blog, sure thing! :)

      Törlés
  3. Jó ez a pulcsi, a színe is tetszik, én is jól ki tudnám használni :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már kétszer volt rajtam egymás után, nem tudom levenni :)

      Törlés
  4. Én sem láttam még ilyet. Nagyon jól áll neked ez a szín :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon bájosan áll! :) Engem csak az zavarna, h nem ér le a csuklóimig, egyébként imádom az ilyen variálható/trükkös darabokat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönööm :) á én mindig feltűröm az ujjamon, úgyhogy nekem ez no problemo :D

      Törlés