Tiny feet

2/03/2014


A hétvégén hazautaztam és tegnap óta Budapesten vagyok, de a kártyaolvasómat persze Szegeden hagytam így várhatóan szerdáig nem tudok új képeket felrakni a blogra ezért úgy gondoltam megmutatom nektek ezt a fotósorozatot. A képeken Ádám 3 éves keresztfia, Máté van és ezeket a képeket kapták tőlünk a szülei karácsonyra. Nagyon egyszerű dolgom volt Mátéval, mert imádja, ha fényképezik. A képeket színesben ajándékoztuk, de készítettem egy fekete-fehér "régiesebb" kinézetű változatot is belőlük és ezeket mutatom meg nektek, remélem tetszenek :)

I went home for the weekend and i'm in Budapest since yesterday. Of course i forgot my card reader in Szeged so probably until Wednesday i won't be able to upload new pitures to the blog. That's why i thought i'll show you some pictures i took of Ádám's godson, Máté, who is 3 years old. His parents received these pictures from us for Christmas. It was really easy to capture him, because he loves to be photographed. The original pictures were coloured but i made a black and white, sort of old looking version as well and these are the ones you'll see today. Hope you like them! :)















You Might Also Like

2 megjegyzés