Joy days haul

5/22/2014





Kicsit megkésve de itt vagyok a Joy napokos szerzeményeimmel. Így legalább már véleményt is tudok mondani róluk, mert volt alkalmam kipróbálni őket :) Idén nem az volt a célom, hogy mindent összevásároljak, ha már olcsóbban adják (bár jó lett volna:) hanem inkább összegyűjtöttem, hogy mire lenne amúgy is szükségem és kivártam, amíg felhasználhatom a kuponokat. Sajnos ruhákra nem igazán volt kedvezmény, ezt kicsit sajnáltam de azért így is a kosaramban landolt egy farmer amit ITT már megmutattam nektek.

A bit late but i'm here with the Joy days haul. At least now i can give you my opinion about the product since i had a little time to try them out :) I wasn't planning on doing a lot of shopping just because there were coupons, instead i made a list of what i need and waited until i could buy them cheaper. Unfortunately there weren't too many for clothes which i was a bit sad about but still i got one piece of clothing that i've shown you in THIS post.


Egy dolog tutibiztos volt, még pedig, hogy a Maybelline 50%-os kuponját fel fogom használni. Mivel nemsokára elfogy az alapozóm gondoltam jó befektetés lesz. Szerencsémre ez az Affinitone alapozó le volt árazva és ebből még lejött az 50%! Ajándék volt ekkora kedvezményekkel :)

One thing i was sure about; to use Maybelline's 50% off coupon. Since i'm almost out of foundation i thought this one would be a good investment. The Affinitone foundation happened to be on sale and with the 50% on top of it, it wasalmost for free :)


A She-stylezone termékekhez is féláron lehetett hozzájutni és ez a Jumbo ceruza tetszett a legjobban. Szeretem ha valami praktikus és kis helyen is elfér. A Maybelline Colour Tattoo-hoz tudnám hasonlítani. Rákened a szemhéjadra és kész is az egyszerű smink 2 perc alatt. Én a 001-es árnyalatot választottam, ami a legvilágosabb mind közül, éppen ezért nem gondolom, hogy a számra is használni fogom, pedig elvileg akár rúzsként is funkcionál. A szemhéjon viszont nagyon szép fényes :)


The She-stylezone products were on half prize too and i liked this Jumbo pen the most. I like it when something is practical and fits in small spaces. I think this pen is a bit similar to Maybelline's Colour Tattoo; you just put it on your lid and you are good to go. I choose shade 001 which is the lightest of them all and this is why i don't think i will use it on my lips even though it says on the packaging that it functions as a lipstick too. It looks great on the lids anyway :)


Ezt a terméket úgy nyertük, hogy egy szerencsekereket kellett megforgatni. Még nem próbáltam, amúgy sem vagyok egy nagy hajhabos, de talán majd ma hajmosás után :)

We won this product with our lucky coupon. I spun the wheel of fortune and this is what we got. I'm not really a mousse kind of girl but i'll probably try it after i washed my hair today.


Testápolóból nálam sosem elég és bár a Nivea száraz bőrre való sötétkék testápoló nálam az igazi, nem bírom ki, hogy ne kísérletezzek. Ez a testápoló az illata miatt landolt a kosaramban, de szerintem nem vásárolom újra, csupán azért mert nekem kicsit több hidratálásra van szükségem. Elvileg minden bőrtípusra jó, de azt hiszem legközelebb csak a száraz bőrre valókból válogatok :)

I can't get enough of body lotions and even though my all time favourite is the dark blue one from Nivea for dry skin, i tend to look around and experiment every time i need to buy a new one. I chose this one because of it's scent but i don't think i will repurchase it only because my skin needs a bit more hydrations. The packaging says it's for all skin types but i think i will just look among the ones that are for dry skin next time :)


Nem igazán volt még száraz samponom, gondoltam most van itt az ideje, hogy megvegyem ha már akciós. Eddig jól bevált bár sokszor inkább hajat mosok, a frissen mosott hajnál nincs jobb érzés :)

I didn't really have a dry shampoo of my own but i thought this is the right time to get one when it's a bit cheaper. I like it so far but most of the times i just wash my hair instead of using this. Nothing beats the feeling of freashly washed hair :)


Samponból is a kísérletező típus vagyok és ez a szilikonmentes Syoss sampon-balzsam páros már rég a listámon volt. Nagyon finom puha lesz a hajam tőle, tényleg egészségesnek érzem, pedig kicsit féltem, hogy először szárazabbnak fog tűnni a hajam, mert ugye ebben a samponban nincsenek olyan összetevők, amik bevonják a hajad azzal a réteggel, amitől aztán ultra fényes és selymes lesz, de egészségesebb egyáltalán nem. Szerencsére minden oké és kuponnal az ára is elfogadhatóbb volt :)

I like to experiment with shapoos too and this silicone free shampoo-conditioner line was on my to get list for a long time. I love how soft they make my hair and i really feel it got healthier. I was worried a but in the beginning because i've heard that if you use a silicone free formula, your hair can feel a bit dry in the beginning because it doesn't have the ingredientss that make your hair so silky but not so healthy. Fortunately everything is fine with my hair and with the coupon the prise wasn't bad at all!

You Might Also Like

0 megjegyzés