Silhouettes

12/13/2014



A hétvégére hazajöttünk megünnepelni a szülinapomat és mivel csodálatos napsütés fogadott minket, ebéd után kimentünk fotózni. Budapesten nincs nagyon lehetőségünk megörökíteni a természetet, ezért nagyon örültem, hogy naplemente előtt volt időnk kimenni Kiskunhalas határába. Egyből 3 outfitet is lefényképeztünk, hiszen muszáj előre dolgozni, ha néha ilyen jellegű képeket is fel szeretnék tölteni :) Ma a szülinapos ruhámat láthatjátok, a képeknél főként a fényekkel játszottunk, nagyon szeretem a sejtelmes, szembe fényben készített képeket, remélem nektek is tetszenek. A végén pedig bónusz képként láthatjátok, hogy hogyan fagyoskodtam, amíg vártuk, hogy elmenjenek az autók :)

We travelled home for the weekend to celebrate my birthday and since it was a beautiful sunny day, we went out to take pictures after lunch. We don't really have the chance to take nature pictures in Budapest so i was glad we had time to go out before sunset. We worked ahead and captured three outfits, because that's how you roll, when you don't have time for this on weekdays. :) Today i'm showing you my birthday outfit, we mainly played with lights because i love misterious, sun facing pictures, i hope you like them too :) There's a bonus picture at the end where you can see me freezing while waiting for the cars to pass :)










You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Csodás képek, az utolsó előtti nagyon tetszik *-* honnan van ez a ruha? Olyan jól néz ki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A h&m-ben vettem :) nekem is az a kép a kedvencem egyébként :)

      Törlés
  2. Nekem az Ádis kép a kedvencem :)Csuda édesek vagytok!!! De persze a többi is szépséges! :)

    VálaszTörlés