Dark side

1/12/2015



A szombati esős munkanap végül napsütéses délutánba fordult, így délután sétálni indultunk Budapest utcáin. Végül a Szabadság téren kötöttünk ki és a szép fényeknek köszönhetően néhány képet is sikerült összehozni. Nagyon szeretek csupa feketébe öltözni és nincs is erre jobb időszak, mint a tél. Az elmúlt napokban szereztem be ezt a fekete garbót egy krémszínűvel együtt, mert szerintem kötelező téli alapdarab. A nyaka nem túl szűk, hihetetlen kényelmes darab :) Azért még nyitva tartom a szemem, hátha találok egy hosszabb darabot is, amit még ennél is kényelmesebbnek képzelek el :) Nektek van kedvenc téli pulcsitok?

The rainy Saturday morning turned into a sunny afternoon so we got ourselves together and went into town. We ended up in Szabadság Square and due to the great lights we managed to snap some pictures. I love dressing up in all black and what better time to do that, than wintertime. I've got this turtleneck alongside with a cream one in the last couple of days and i think they're a real winter staple :) I still keep my eyes open for a longer piece because i imagine it being even more comfortable. Do you have a favourite winter jumper?












You Might Also Like

5 megjegyzés

  1. Szuper ez a garbó, mostanában én is nagyon megszerettem őket. Nagyon jól néznek ki és praktikusak is a téli hidegben. :)

    VálaszTörlés
  2. Én még mindig keresem a tökéletes garbót, megkérdezhetem, hogy erre hol sikerült ráakadnod? :)

    VálaszTörlés