Ebay - Etsy wishlist

1/21/2016




Ahogy a címből is kiderül, ma egy olyan bejegyzéssel készültem, amiben összeválogattam pár ebay-es és etsy-s kedvencemet, hátha nektek is megakad valamin a szemetek. Netti wishlistjeit imádom nézegetni és mindig örömmel veszem észre, ha valami olyasmit rakott ki, amit már én is felfedeztem vagy épp valami olyan újdonságot mutat nekem, amitől rögtön elfog a vásárlási láz. Épp egy ilyen bejegyzés utáni beszélgetésünk ihlette a mai írásomat, amikor Netti azt mondta, hogy őt is érdekelnék az én kedvenceim. Mivel elég sokszor elmerülök az internet világában és költöm a képzeletbeli pénzem, nem volt nehéz a mai bejegyzést összehoznom :) Azt hiszem nem nehéz kitalálni, hogy odavagyok a világos színekért és a kerámiáért, így a mai összeállítás is ezek körül forog.  Ti milyen stílusú tárgyakat kedveltek? :)

As the title shows, i collected some of my ebay and etsy favourites for you guys and i'm hoping there will be something for everybody that they are pleased to look at. I love to scroll through Netti's wishlists especially when she posts something i was eyeballing as well or shows me that exact thing that makes me wan to go shopping right away. We talked in the comment section of one of her posts and that was what inspired me to do this wishlist. She was interested in my faves as well and since i'm surfing quite a lot on the internet spending my imaginary money, it wasn't hard to come up with a number of things i'd like to have :) I think it's easy to see that i'm big on ceramics and light shades so today's post is revolving around this subject. What style do you guys prefer? :)



Kezdjük a legnagyobb darabbal, ezzel a székkel. Sokaknak lehet nem tetszik, azt is hallottam már, hogy túl modern, nekem tökéletes. Egy ebédlőasztal körül istenien mutatnának.

Let's start with the biggest piece, this chair. A lot of people may not like it and i've heard opinions that it's too modern, but it's just perfect for me. Would look pretty around a dining table.




Ha már ebédlőasztal, jöhet a konyha. Imádnék ilyen egyszerű de nagyszerű tányérokból falatozni! 

Now that we've talked about a dining table, let's see the kitchen. I'd love to eat from one of these simple but chicque plates!



Ceramic garlic jar


Ennek a tünemény edénynek csomó kis barátját is megtaláljátok Etsy-n, így egész szettet tudtok összeállítani a konyhában.

This cute jar has a lot of matching friends on Etsy, so you can collect the whole set for your kitchen!


Dainty opal ring


Meg tudok őrülni egy finom kis gyűrűért vagy karkötőért, ez különösen tetszik, mert a kövek elegánsak, de egyáltalán nem feltűnősködnek az ujjunkon, így jól lehet őket egyedül, de akár más gyűrűkkel is viselni.

I can go crazy for a nice dainty ring and i especially love this one, because it's so easy on the eyes, the stones are delicate, and it's gorgeous on it's own or stacked with other rings.



Ring cones


A gyűrűket valahol tárolni is kell, nekem ez a megoldás tetszik a legjobban. Bárcsak tudnék magamnak csinálni, biztos tele lenne velük az éjjeliszekrényem!

You have to store your rings somewhere and my favourite way to do is to put them on a cone. I wish i could make this myself; i'm sure my nightstand would be full of the by now!



Trinket box


Ékszerek tárolására tökéletes ez a kis edény, tetszik, hogy van teteje, így kicsit rendezettebb hatást kelt, mintha csak egy sima tálba pakolnánk, ráadásul önmagában is úgy néz ki mint egy dísztárgy.

This little box is perfect for storing jewellery and i really like that it has a lid. This way it gives you a more organized feel and it even looks like a little piece of art by itself!




Nem lenne teljes a bejegyzés, ha legalább egy virágcserepet nem említenék. Nagyon szeretek cserepeket/kaspókat nézegetni és sokszor úgy érzem, akkor is megvenném őket, ha épp még nincs növényem, amit belerakjak. Ezek mindenképpen a kosaramban landolnának.

This post wouldn't be finished until i put a planter in the mix. I love to look at pots and planters and i constantly want to buy them, even at times when i don't have any plant to put in it yet. These would definitely make the cut.



A másik nagy szenvedélyem közé tartoznak a bögrék. Minden napra jutna egy, de mégis azt érzem, hogy sosem teljes a gyűjteményem. Ezt tuti megvenném; milyen mókás lenne már egy ilyenből inni nem?

My other big obsessions are mugs. I could drink from a different one each day, still i feel my collection is far from being complete. I would definitely buy this, it would be so fun to frink from it, wouldn't it?




Ez  bögre azért került a listára, mert szerintem amilyen egyszerű, annyira szemet gyönyörködtető. Tökéletes kék árnyalat, félig befejezett hatás. Talán még diy-ba meg is tudnám csinálni.

This mug made the list because it's simple and very appealing to the eyes. It's in this perfect blue colour giving out this undone vibe. Maybe i'd be able o diy it one day.




Badass bitch candle 



Ez a gyertya a felirat miatt fogott meg és, ha nektek is tetszik, nézzetek szét, mert egy csomó másik, hasonlóan humoros változatát is árulják. Kell egy a szobámba!!

This candle has this funny label, which caught my eyes immidiately. If you like it as well, take a look around because they have a lot more to offer. I need one in my room!!



Moon dream catcher


Mindig tetszettek az álomfogók, de ez a félhold alakú teljesen új szintre emeli a rajongásomat. Csinos darab ugye? :)

I've always liked dreamcatchers, but this half moon shaped one just brought my adoration to a whole new level. Pretty, isn't it? :)



Woven wall hanging


Végül, de nem utolsósorban ezt a szövött darabot választottam. Bevallom már én is próbálkoztam hasonlóval, de a közelébe sem érek ennek a szépségnek.

Last but not least i've chose this woven piece. To be honest, i've tried to make something like this, but mine hasn't looked anything like this beauty.




Remélem tetszett az összeállítás, ha van kedvetek írjátok meg ti is a kedvenceiteket nekem!

I hope you liked my selection, i would be happy to hear about your favourites as well!

You Might Also Like

6 megjegyzés

  1. Nem kellett volna megnyitnom ezt a bejegyzést, már a címnél is gyanakodhattam volna... :) én is imádok barangolni az Ebay-en és az Etsy-n, de sajnos nem csak virtuálisan költöm a pénzemet :)

    A kedvencem a polipos bögre és a szék, egy most nagyon divatos szőrmével az íróasztalomhoz is el tudom képzelni.

    A gyűrűtartóról meg az jutott eszembe, hogy Fimo süthető gyurmából simán meg tudnád csinálni, szerintem én is ki fogom próbálni! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is néztem már gyurmákat és agyagot is, de csak a külföldi változatokig jutottam el, sokat segítettél most ezzel az ötlettel :)

      Törlés
    2. Én is a Fimo-t akartam ajánlani, pofon egyszerűen el tudod készíteni magadnak ezeket a tartókat. És akár sok mást is! :))

      Törlés
    3. Már ránéztem a neten, nem is drága, azt hiszem megvan a következő diy!! :) Köszi lányok :)

      Törlés
  2. Mikor kitetted már akkor olvastam telefonról, de úgy nem tudok kommentelni, és majdnem elfelejtettem, pedig áááá...
    Mindent imádok - nem meglepő mondjuk - és ezt a széket, vagy hasonlót én is pont nézegetek, majd talán ha összejön a dolgozószoba sarok a nappaliban, akkor lesz hasonlóm, nagyon szuper szerintem is! A gyertyát én is kinéztem már, az sem érdekel kb. milyen illata lehet, mennyire menő már ez a felirat :D A gyűrű is nagyon szeretném, csodaszép. Egyedül a polipos bögre mehh, nekem ez tök félelmetes :D egyszer csak kikandikálna a kávémból, jaj.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is sejtettem, hogy tetszeni fognak, az eddigi ilyen bejegyzéseid alapján :D
      Én a széket még sminkasztalhoz is el tudnám képzelni, de a dolgozószoba sarokban is annyira jó lesz majd! Igen a gyertyánál én is pont azon gondolkoztam, hogy az illata annyira másodlagos, a lényeg, hogy vicces a felirat :D A polipos bögre tényleg félelmetes lenne, ha nem tudnám, hogy ott van, de amúgy más, kedvesebb állatokból is lehet választani :)

      Törlés