Kate spade Agenda 2016

1/12/2016




Valamikor tavaly ősszel úgy döntöttem, hogy nem nézegetem tovább és annak ellenére, hogy sokallom az árát, megrendelem az áhított, arany pöttyös Kate Spade határidőnaplót. Egyelőre nagyon elégedett vagyok vele, de azért ha én tervezhetném, egyet s mást tudnék még rajta változtatni :) Mivel sokan érdeklődtetek és annak idején, vásárlás előtt én is örültem volna egy ilyesfajta bejegyzésnek, összeszedtem a gondolataimat és megmutatom, hogy szerintem milyen előnyei és hátrányai vannak ennek a határidőnaplónak :)

Some time last fall i decided to act and buy my dream, gold dotted, Kate Spade Agenda, even though i wasn’t fully happy with the price. So far i’m pretty satisfied with it, but if i were to redesign it, i'd make some changes to personalize it even more. Since a lot of you've been asking and honestly i would have been hppy for a post like this before i invested, i gathered my thoughts on this agenda and today i'm sharing what i think are the pros and cons of this beauty :)



HÁTRÁNYOK  - CONS 

  • Szépek az arany pöttyök, de elég hamar kopni kezdtek, főleg, hogy én szinte minden nap cipelem munkába. - The gold dots are pretty to look at, but they fade away too quickly, especially that i’m carrying it with me almost every day.

  •   A mérettel kicsit gondban vagyok, éppen azért mert minden nap használom. Iszonyat jó, hogy van hely a jegyzeteknek, de ugyanakkor lehet egy icipicit kisebb méret hordozhatóbbá tenné. - I have a small problem with the size, because of the everyday usage. It’s incredible that there is so much space to write, but just a tiny bit smaller calendar would be more practical to carry around.

  • A legtöbb határidőnapló plusz lapokkal kiegészíthető és a meglévőket is lehet cserélgetni, ezt kicsit hiányolom, mert sokszor egy-egy naphoz annyi mindent írnék, hogy szívesen tűznék mögé egy pótlapot, ahol ki tudom egészíteni a gondolataimat. - Most of the agendas are expandable and the original pages can be replaced, but this one doesn’t have this option. Sometimes it would be nice though to have an extra page to write down my thoughts.
  

  ELŐNYÖK - PROS
  • Igazán áttekinthető a naptár, minden hónap elején találunk egy havi összefoglalót, ami mellett oldalt apró jegyzeteknek is hagytak helyet. Ezután találjuk a hónap napjait lebontva, bal oldalt hétfőtől szerdáig, jobb oldalon pedig csütörtöktől vasárnapig, ahol a hétvégéknek – mint általában – kisebb helyet hagytak. - It’s really easy to have an overall view of your time with this calendar. Every month starts with a monthly planner, where they left a small space on the left side for notes. Then come the days where you have Monday, Tuesday and Wednesday on the left page and all the other days on the right. Weekends have smaller space as usual.

  • A napokhoz 8 hosszú sorban tudunk írni, ami nekem nagyon szimpatikus, utálom, ha egy határidőnaplóban rövid sorok vannak, és úgy kell bepréselnem a betűimet. Ez viszont azzal jár, hogy a napló elég nagy lett, ahogy azt a hátrányoknál írtam. - There are 8, long lines to write on when it comes to the individual days, which i love. I hate when i have to squeeze my words into a small space. This is why this agenda is so big though, which is a bit of a bummer.


  • A napló elején két kis tasak van, ahova az összes cetlit, bevásárlólistát, csekket, stb. be tudom rakni, A5-ös méretig minden belefér. - There are two little compartments at the beginning, where i can store all my post-its, grocery lists, etc. If i'm right it can hold everything up to a A5 size.

Összességében nagyon szeretem ezt a határidőnaplót, elégedett vagyok vele. Hogy megéri-e az árát? Biztos vagyok benne, hogy fele ennyiért is találtam volna tökéletes darabot, de mivel másfél évre szól és jó minőségű, nekem megérte az egyszeri beruházást :)

Overall i really like this planner and i'm satisfied with it. Is it worth the price though? I'm sure i would have found another one for half the price, but because it's for 18 months and it's good quality, it was worth for me :)

You Might Also Like

0 megjegyzés