Classic denim on black

2/23/2016





Amióta beköszöntöttek a rövid nappalok nem volt lehetőségünk úgy igazán kint fotózni, mindig úgy kellett kiokoskodni, hogy mikor lenne rá időnk hétvégén, de ha össze is jött volna, az időjárás biztosan közbeszólt. Tegnap ritka szépnek láttam a hétfőt, végre kicsit kivilágosodott, mire mentem dolgozni és délután a napsütéshez egy kis meleg is társult. Szerencsére a délutánom is úgy alakult, hogy végül szabad voltam, így nem volt kérdés, hogy kihasználjuk-e ezt a tavaszias napot egy jó öreg outfit fotózásra. Én tegnap ebben mentem dolgozni, és ti? :)

Since the shorter days arrived in November, we didn't really have the opportunity to go out and take pictures. It was a struggle to find time for it in the weekends, and when an opportunity came, the weather made sure that we didn't go out after all. I found this past Monday exceptionally beautiful, the Sun was finally out by the time i went to work and my afternoon turned out to be free, so there was no doubt that we're gonna go out for some good ol' outfit photography. This is what i wore to work yesterday, what did you have on? :)







SZOKNYA/SKIRT - STRADIVARIUS
FARMERING/DENIM SHIRT - PRIMARK
CIPŐ/SHOES - DEICHMANN
ÓRA/WATCH - DANIEL WELLINGTON
TÁSKA/BAG - RESERVED



You Might Also Like

0 megjegyzés