Casual weekend

4/30/2016




Szerencsére a zord időjárás után (egyelőre) újra itt a tavasz, így nem volt kérdés, hogy mit csinálunk a hétvégén. Egy hatalmasat sétáltunk a belvárosban, rengeteget fényképeztünk és végre eljutottunk abba a kávézóba, amit már régóta szeretnék nektek bemutatni a Discover Budapest sorozatban. Mivel hétvége van, nem vettem túl komolyra a figurát; melegítőfelsőben és sportcipőben indultam útnak. Őszintén szólva az ilyen szettekben érzem magam a legjobban, kényelmes, de azért valamennyire csinos, és a színei sem túl vadak. Ezt az összeállítást egyébként a H&M webshopjában láttam az egyik modellen és annyira tetszett, hogy a saját ruháimból én is összeraktam :) 

Luckily after this cold and rainy weather, spring is back (for now), so it was obvious what we'll gonna do at the weekend. We took a huge walk around town, made a tons of photos and finally got to try the caffee i've been wanting to show you in my Discover Budapest series. Since it's the weekend, i didn't take dressing up too seriously; i left in a jumper and running shoes. To be honest, these are the clothes i feel the most comfortable in, they aren't too crazy in colour but still look pretty. I actually saw this outfit on the H&M webshop on a model and i liked it so much, that i recreated it with my own clothes :)




pulcsi/jumper - H&M
felső/top - VINTAGE
nadrág/jeans - H&M
cipő/shoes - NIKE AIR MAX THEA








You Might Also Like

0 megjegyzés