Hippie Princess

9/04/2016




Nem tudom ti hogy vagytok vele, de nekem a hippi hercegnő volt az első gondolatom, amikor megláttam ezt a ruhát. Ott lapult a sok leárazott nyári darab között ráadásul - legnagyobb meglepetésemre - a méretemben! Annyira kényelmes és puha anyagból van, hogy nem hagyhattam ott. Sosem volt még ilyen ujjú ruhám és bevallom elsőre kicsit furcsa volt a válltömés szerű szabás, de kétszeri viselés után fel sem tűnik, sőt! Eddig rengeteg dicséretet kaptam rá, alig várom, hogy újra felhúzhassam! Tudjátok, nekem az jelzi, hogy igazán jó ruhára akadtam, hogy akár minden színben is megvásárolnám; na ez pont ilyen!


I don't know about you, but my first thought was hippie princess when i saw this dress. It was hiding among all those summer sale items and they still had it in my size! It's from this very comfortable and soft material so i just couldn't resist buying it! I've never had a dress with sleeves like this, and to be honest it was a bit weird running around in what looked like shoulder pads, but i totally got used to them. I got so many compliments so far, i can't wait to wear it again. You know what tells me i found a killer dress? I'd buy it in all colours. Well this is just like that!







You Might Also Like

0 megjegyzés