CLASSICS

4/18/2018



Idejét sem tudom már, hogy mikor jelentkeztem utoljára outfit bejegyzéssel és őrület belegondolni, hogy lényegében ezzel kezdtem a blogolást. Az egyetem alatt rengeteg időm volt, így majdnem minden napra(!) jutott egy bejegyzés a kedvenc ruháimról. Mára már az időm és a ruháim száma is lecsökkent és bár imádtam, hogy rengeteg klassz kép készült rólam, a szenvedélyem mégis csak a fotózás, és inkább én álltam a kamera mögé mint, hogy engem fotózzanak. Ettől függetlenül még mindig nagyon érdekel a divat, de már sokkal körültekintőbben vásárolok és inkább hosszú távra tervezek. Azért az is nagyot lendített a dolgon, hogy nem járunk minden nap bulizni, így nem érzem úgy, hogy már megint MUSZÁJ vennem egy új 1000 forintos fölsőt, csak, hogy valami újban jelenjek meg. Egy szónak is száz a vége, íme néhány kép a mostani kedvenceimről.

I have no idea when was the last time i wrote an outfit post and it's crazy to think that i basically started my blog with pictures like these. I had so much time during the universtiy years, that i posted  my favourite clothes almost every day! Today my time and the number of items i own have decreased and even though i loved that i had so many amazing pictures taken of me, my real passion is photography, so i went behind the camera and chose to take more pictures myself. Despite all of this, i'm still very much interested in fashion, but i'm so much more selective of what i buy and i try to wear longlasting pieces. Well it certainly isn't a disadvantage that we don't party every day and i don't feel that i constantly have to get new items just to wear something new each time i show up. Anyway, here are some pictures of my current favourites!


felső/top - Zara
nadrág/jeans - Levi's
loafer - H&M
hátizsák/backpack - ASOS



You Might Also Like

0 megjegyzés