MOOD OF THE MONTH - APRIL/MAY

6/19/2018



Örülök, hogy annak idején belekezdtem ebbe a sorozatba, mert igaz, hogy néha megcsúszok és nem mindig sikerül az aktuális hónap/hónapok után feltölteni a képeket, mindig olyan jó érzéssel lapozgatom őket újra végig. Engem teljesen visszarepítenek az adott évszakba, így miután leszálltam a 100 fokos metróról, üdítő érzés az első tavaszi napokat visszaidézni és nyíló virágokban gyönyörködni. Felidézem a napokat, amikor még hőguta nélkül tudtunk  a Margitszigeten futni és a hűvös tavaszi szellő járta át Budapest utcáit. Végre előkerültek a farmerkabátok és a napszemüvegek. Aztán gyorsan el is raktuk őket, mert az idő hol nyári melegbe csapott át, hol igazi hideggel lepett meg bennünket. Nekem különösen jó érzés az elmúlt két hónapra visszatekinteni, mert bár akkor késő estig tartó tanulással töltöttem szinte minden időmet, most már tudom, hogy megérte és egy újabb szakvizsgát tudhatok a hátam mögött! A tanulás mellett egy futóversenyre is belefért az időmbe, de sajnos fele annyit sem tudtam fotózni, mint szeretem volna, de júniusra már készülök! :)

I'm really glad I started this series because even though I don't always manage to put the pictures up on the blog in time, it's such a nice feeling to go through them again. They totally bring me back to that particular season, so it was very refreshing to recall those cool spring days and look at blooming flowers just after I got off the super hot subway. I think of the days, when we could go running without boiling and cold breezes were swiping the streets of Budapest. We finally got our denim jackets and sunglasses out and quickly put them away, because the weather turned either very summery or suprised us with unusual cold. It's especially dear to me to look back on the last two months because I spent late nights studying and now I know it was worth it because I passed my second bar exam as well! I still had time to make it to a running competition, but couldn't take as many pictures as I wanted to throughout April and May. Well it has to be June then! :)








You Might Also Like

0 megjegyzés