black and grey

11/16/2011

Halihó! Jelentem megvan a másik tárgyalás is, pont kezdődött egy fél9-kor, egyszerű volt..bezzeg az ahogy odaértem. Elaludtam és így fél8kor keltem úgyhogy 10(!)perc alatt öltözés,smink,fogmosás,táska bepakolás és 7:50-re már ott is voltam.(szerencsére pont jött a villamos) Így csak 5 percet késtem a megbeszélthez képest, kész csoda volt! Ezután Évihez mentünk, hogy elüssük az időt társasági jog előtt. Déltől fél2-ig azon voltam, szereztem is egy plusz pontot jupi :) Hazaérve csináltam nektek pár képet a daily outfit-ről, felavattam az új nacit:) 6kor megyek megint suliba,mert össze-vissza beszél a tanár és most nem tudjuk,hogy lesz-e ma óra vagy sem...remek. Pedig úgy volt, hogy elmarad. Éjfélkor pedig Twilight premier Évivel és Dalmával, alig várom!!(remélem nem alszok be rajta,mert már most kicsit álmi vagyok) Holnap pedig a konferencia. Remélem semmit nem rontunk el! :D

Hey there! I can report that I attended the 2nd trial too, there was one at 8:30, it was easy..not like the way I got there. I overslept and woke up at 7:30 so I got myself together in 10(!) minutes and I was there at 7:50. (luckily the tram just came) So I was only 5 mintes late, it was a miracle! After this we went to Évi's to pass the time until our company law class. I was on that from 12-13:30 and I earned a plus point there, yay! :) When I got home, I made a few pics for you from my dailiy outfit. I wore my new pants :) I'm going to school again at 6, because the teacher wasn't clear whether we have a class or not..great. I thought it's cancelled. Annd at midnight I'm going to see the new Twilight movie with Évi and Dalma, I can't wait!!(hope I won't fall asleep, because I'm already a bit tired) Tomorrow I have the conference, hopefully we won't mess up anything! :D














Nem felejtettem ám el, a profilleírás utolsó pontját, jön az is holnap vagy még ma este :) puszkóó

Didn't forget the last point of my profile description, it will come tomorrow or even tonight :) xoxo

You Might Also Like

3 megjegyzés

  1. húú nagyon csini voltál ;) a Twilightot én is megakarom nézni valamikor, majd mondd el hogy jó volt e :) :)

    VálaszTörlés
  2. hát nagyon dögös!=)
    viszont végre sikerült megeszkábálnom, h normálisan kövesselek, eddig sosem mutatta nekem a friss bejegyzéseidet, ami eléggé bosszantó volt. de már vége,huh.=D

    VálaszTörlés
  3. köszi lányok :))
    Dóri, majd mondom, de csak nem lehet rossz, ha Jakob leveszi a fölsőjét :D kicsit azért sajnálom, hogy 2 részes, mert mire kijön a 2. elfelejtem az elsőt :D

    zsannu: örülök, akkor most már naprakész lehetsz :)

    VálaszTörlés