vizsgafelvétel

11/28/2011

jeee reggel 6-kor miért is ne keljen a jó egyetemista kicsit korán, amikor még ki sem lát a szeméből, hátha nem sikerül oda felvenni a vizsgát ahova akarja :D Én már 3/4 5-kor fent voltam, mert kikísértem C-t az állomásra, hihetetlen, hogy mostanában ilyen korán mennek a repülők, a régit akarooom, amikor elég volt 10-kor elindulni Pestre..de a lényeg, hogy C is kiért, én is hazaértem a felvételre és minden úgy alakult, ahogy terveztem :)
Tegnap egy kis lusti után, ami szerintem vasárnap kötelező elkezdtük a karácsonyi készülődést otthon is. Minden évben én rakom fel a fenyős-világítós díszt( nem tudom mi a rendes neve:D ) az erkélyre úgyhogy ez most sem volt másképp. Szerencsére idén volt egy kis segítőm C személyében :) A többi aprósággal még várunk jövő hétig, anyukám totál nem készült fel a díszítésre, még az adventi koszorúnkba sem volt otthon gyertya :D ejnyeee. De nembaj meggyújtottunk most egy másikat és, ha minden igaz jövő héten már teljes lesz a repertoár. Fenyős izét (:D) hoztam Szegedre is, mert volt egy, amit idén nem akarunk otthon használni és nagy szenvedések árán felraktam itt az ablakra. Szerintem csudijó, máris melegség járja át a szívem, nagyon hangulatos, ha csak az ég. Mivel anyukám így le volt maradva másik égőt még nem szereztem, de elcsentem egy gyertyát csak, hogy érezzem, hoztam valamit :D Van két karácsonyi kalendárom is, imááádom, emlékszem kiskoromban még alig volt valakinek, apukám meg hozta nekem Dániából :) Nem hoztam el őket, mert féltem, hogy ha itt vannak az asztalon a végén még idő előtt nekiállok dézsmálni :D Pedig nem vagyok nagy csokis tényleg, de ez a finom kalendáros tejcsoki elveszi az eszem. Viszont így majd ha hazamegyek többet is ki lehet nyitni egyszerre :) A csokisat anyukámtól kapom (21 majdnem 22 éves létemre:D )a másikat C-től ami lényegében egy kaparós sorsjegy és minden nap kell egyet kaparni. Ha szerencsém van akár 40 millió Ft-nak megfelelő koronát nyerhetek úgyhogy szurkoljatok! :D Ha nyerek akkor mindenki kap egy jó kis ajándékot :D  Mostanra ennyi voltam, remélem ezzel a kicsit hosszabb és korai(6:06kor kezdtem írni) posttal kárpótollak titeket amiért nem írtam tegnap semmit, de ugye megértitek ez volt C utolsó estéje :) Most megyek és visszabújok még az ágyba, úgy döntöttem a 8-as óra nekem most kilőve és elég nekem a 10-esre is menni (amúgyis a 10-es a 8-as gyakorlata úgyhogy az fontosabb :D) Vagy csak próbálom magam meggyőzni? Nem is lényeg számít,a lényeg hogy álmos vagyok és kész úgyhogy most a jó éjszakát helyett jó reggelt nektek! Remélem szépen indul a hetetek ebben a hideg és ködös időben is :) Puszi drágák!!

1. letöröljük../1st we clean it..

..aztán felrakjuk/then we put it up

közben hülyéskedünk :D/meanwhile we  act silly :D


az adventi gyertya/the Advent candle



és kééész/and it's dooone

yay why shouldn't the "good university student" get up at 6 am to sign up for his/her exams when she/he can't see a thing because it's so early. Maybe there is a bigger chance to make a mistake and fail to sign up where we want :D I was already up at 4:45 because I went to the train station with C. Unbelievable how early the planes are going, I want the old system back when we only had to go to Budapest around 10...but after all C catched his train, I got home by 6 and everything went as planned with my exams :)
Yesterday after a bit of relaxing which I think is mandatory on a Sunday we started to prepare for Xmas at home too. I'm putting up the pine-tree light thing ( don't know the real name of it :D ) to the balcony so it hasn't been different this year either. Luckily I had a little help from C this time :) We are waiting with all the other little decorations because my mom wasn't prepared at all, turned out we didn't even had candles for our Advent wreath :D Ah! But no problem we just lighted another candle and if everything goes as planned we will have full decoration next week. I brought a pine-tree thingy (:D) to Szeged as well and with a bit of struggeling I put it up on the window here. I think it's so cozy, it already warms my heart and it creates such a nice mood when it's the only thing turned on. Because my mom was totally not prepared I couldn't get another set of lights but I brought a candle from home so I got the feeling I got some decorations after all :D I also have 2 Xmas calendars, I looove it, I remember when I was little it wasn't that popular here in Hungary but I always had one because my dad bought me from Denmark :) I didn't bring them here cos I was afraid if they are on the table in front of me I might start to eat it up before time :D I'm really not a big chocholate addict or fan but this calendar milk chocholate just makes me insane yummy! The positive side of leaving them at home is that when I finally have them in my hand I can open more windows at one time :) The one with chocholate is from my mom (still getting it from her altought I'm 21 almost 22 :D )and the other one is from C and it's basically a scratchcard. So I will scratch every day. If I'm lucky I can win around 121000 Euro so cross your fingers! :D If I win I will give everyone a nice present :) This was me for now, I hope with this early (I started writing at 6:05) and a little longer post I can compensate for you cos I know I didn't write yesterday but I hope you understand cos it was C's last night :) Now I will go back to bed, I decided not to go to my class at 8 so my 1st one is at 10. (anyway the one at 10 is more important :D ) Or I just try to convince myself? Doesn't really matter, what counts is that I'm sleepy so instead of good night, good morning to you guys! I hope your week starts well despite the cold and foggy weather :) xoxo sweethearts!


Ui: ez még pénteken készült, a karácsonyi vásár után beültünk megenni egy pizzát, hogy kicsit átmelegedjünk.Bárcsak lenne itthon is, most reggelire is megenném :D

Ps: This was taken on friday, we went into a pizzeria to get some warm after the Xmas market. I wish I had some pizza at home I could even eat it for breakfast now :D

You Might Also Like

3 megjegyzés

  1. imádom ezeket a hosszú fenyős díszizéket :D aranyosak lettek ezek a készülődős képek! :)

    VálaszTörlés
  2. én is minden évben kérek csokinaptárt, bár idén asszem magamnak kell megvenni, sebaj.=)

    VálaszTörlés
  3. Dórii: csoda, hogy volt erőm hülyéskedni, majdnem odafagytam,kár, hogy kesztyűben nem lehet felrakni :D

    zsannu: szerintem akkor is jó ha te veszed a lényeg a sok csokiii, de ne ilyen kakaómasszásat vegyél, vagy nemtudom te,hogy vagy vele de sztem az nem az igazi :)

    VálaszTörlés