chillin'

12/19/2011

Hát jelentem még mindig nincs eredmény (ki gondolta volna) úgyhogy még mindig várakozó pozícióban vagyok. A mai vizsgám 4-es lett, de ugyanebből megyek szerdán is ezért úgy gondoltam, hogy a jó jegyre tekintettel ma már nem tanulok. Amúgy is milyen dolog vizsga után rögtön nekiállni megint tanulni? Nálam alapszabály a vizsga utáni megérdemelt pihenő. Kényelmesbe öltöztem, felhúztam a jó meleg téli zoknimat és sorozatoztam egy kicsit. Imádom ezt a zoknit főleg, hogy Garfieldos és hát ha valaki akkor én nagy rajongó vagyok. A szobám fala csak Garfield újságokból szedett poszterekkel volt kirakva, de tavaly a festés miatt már leszedtem. Van kis könyvem, nagy kemény borítós könyvem és kb. 200 magazinom is + egy egész nagy doboz tele van mindennel ami Garfieldos (amit csak el tudtok képzelni a ceruzától kezdve a kulcstartón át a matricáig :D ) Jól bevacsiztam így már az éhenhalás veszélye sem fenyeget. Reggel nem viszem túlzásba a koránkelést olyan fél10-re gondoltam, de csak azért, hogy ne legyek álmos tanulni :D (vagy mert imádok lustizni?) Most még egy kis sorozat csak, hogy halmozzam az élvezeteket és alváás. Szép álmokat kedves követők! (mert már 39-en!! vagyunk :))


Well I can only say the same..no result ( who would have guessed) so I'm still in waiting position. I got a B to my exam today but I'm taking the same subject on wednesday too so I thought I won't study more today regarding the good grade. Anyway what kind of thing is to study right after an exam? It's one of my ground rules to have a well deserved rest after an exam. So I changed into some comfortable clothes, put on my nice and warm winter socks and watched some serie episodes. I love these socks especially cos they have a Garfield pattern and if you want to find a real huge fan you are in the right place. My room's wall was decorated with posters from the magazine, but I took them down last year cos of some painting. I have little Garfield books, a big hardcovered one and around 200 magazines + I have a box full of things connected to Garfield (everything you can imagine from pencils to key rings :D ) Tonigh I had a big dinner so the danger of dying from starvation has passed. I don't think I will get up too early, I was thinking about 9:30 but only because I don't wanna be too tired to study :D (or I just like to be lazy?) Now I will watch some more series just to have more of the joy and then I'll sleep. Have some sweet dreams dear followers! (cos we are 39!! now :))




ezt a sálat múlt héten ajándék keresés közben találtam magamnak :D/I found this scarf for myself last week when I was looking for some gifts to others:D


<3



Ui: bocsi, hogy ezek most csak ilyen semmilyen össze-vissza képek,de semmi érdekes vagy fényképezésre méltó nem történt :)

Ps: I'm sorry that the pics are just so random but nothing happened today that was worth taking a pic :)

You Might Also Like

0 megjegyzés