HAPPINESS!!

12/20/2011

Lááányok ma egy csoda történt velem, kiderült a pénzügy és 4-eeees!!! El sem hiszem, mások több évig járnak vissza, hogy sikerüljön, nekem meg elsőre, mintha nem is én lennék :D Én kb. mindig abba a csoportba tartozom, aki mehet uvzni. Annyira de annyira boldog voltam amikor megláttam, remegett a kezem, dobogott a szívem (mármint a szokásosnál is jobban :D ) Legszívesebben elmentem volna bulizni egy barátnőmmel akinek szintén sikerült, de ma még nem tehetem, mert holnap polgári jog IV. vizsgám van, de majd utána! Tuti sokat segített a szurkolásotok, holnap sem legyetek restek rám gondolni :) 



Girls, smth amazing happened with me today, I got the result of my finance law exam and I got a B!!! I can't believe it, others are trying it so many times and I passed for the 1st time. It feels like it's not even me who I'm talking about :D I'm usually the one who can go take a hard exam again. I was soooo happy when I saw it, my hads were shaking, my heart was pounding (I mean more than usual :D ) I so wanted to go to a party with a friend who also passed but I can't today cos a civil law IV. exam is waiting for me tomorrow but after we will make smth :) I think your cheering helped a lot, don't be shy to think of me tomorrow too :)

tessék itt van 4 crazy karin :D /here you are, 4 crazy Karins :D



You Might Also Like

6 megjegyzés

  1. gratulálok Kariiiin!!!! :) ügyi vaaaagy!!! :) :)

    VálaszTörlés
  2. köszönöööm, még mindig alig hiszem el :) :D

    VálaszTörlés
  3. Gratula! És kicsit irigykedem ám :D Én majd januárban megyek, de reménykedem a vizsgáztató bácsi jó lelkében. Na meg abban, hogy meg is érti, mit akarok mondani, mert szerintem ez 1 maszlag.

    VálaszTörlés
  4. Gratuuuulaaaa.. Mára meg ismét drukk. (:

    VálaszTörlés
  5. :D:D:D:D:D imádom a képeket :D karin :D:D jajj megeszlek:D

    VálaszTörlés
  6. Petrus:nekünk ugye írásbeli volt, de az mit sem változtat azon, hogy tényleg maszlag utálom , végre el lehet felejteni :) Neked szurkolok és küldöm a sok jó energiát, hogy legalább olyan legyen mint az enyém!
    eperpanna:kösziii túl vagyok a main is de kis titkolózós vagyok, majd a postban kiderül milyen lett :)
    adrii: hát na tudod milyen vagyok :D képzeld hozzá a hanghatásokat is :D megenni nem ér!

    VálaszTörlés