Christmas is waiting

12/22/2011

Hát akkor én is most már a Karácsonyra hangolódom teljesen, az ünnep előttre tervezett vizsgáim sikerültek, mi kell még? A mai polgári jog 3-as lett, hát oké megvan de tudtam volna jobbra is viszont mivel rengetegen voltunk és meg kellett várnunk azokat akik 1,2 vagy 3-ból jöttek(mert én 4-ből voltam, utolsó juhúú) így csak 2-re végeztem és a tanár nem volt már valami türelmes.(8 óta ott voltunk beugróval meg kijavítással együtt) Na mindegy nem vagyok telhetetlen :D  Hazaérve annyira agyhalott voltam kb. hogy csináltam egy egyszerű de nagyszerű ebédet és miután megettem filmezni kezdtem. Persze bealudtam rajta és csak 6 körül ébredtem. Kimentem a nagytescoba és beszereztem még pár apróságot, hogy kipipálhassam a karácsonyi ajándéklistám.  Végre feldíszítettem a fámat is, nagyon szépen pompázik. Csináltam is nektek egy kis videót róla :) jól összegubancolódtak a fények mint mindig :D Holnap pakolok és irány haza az újabb süti sütések és meleg karácsonyi hangulat világába :) sok puszi, remélem ti is érzitek az ünnepet, még egy kis havat is kaptunk mutatóba! :D




Now I'm officialy letting myself get into the Xmas mood, all my exams I planned before the Holidays were succesful so what more to ask? I got a C for my exam in civil law today so I passed but I felt I could have one better. We were soooo many and before we could go in to take the oral exam we had to wait for those who came from civil law 1,2 or 3 (since I was from 4, last one yaay) so I only finished around 2 and the teacher wasn't the nicest and the most patient at that time. ( we were there since 8 ) Well doesn't matter I don't wanna be insatiable :D Arriving home I was so braindead(ish) that I just made a simple and great lunch and after eating it I started a movie. Of course I fell asleep on it and I only woke up around 6. I went to tesco and got some last items so now I completed my gift list. I finally decorated my tree too, it's very pretty. I made a little video of it for you :) as always the lights got messy :D I'm packing tomorrow and will travel home to the land of more cookie bakings and warm xmas mood :) lots of kisses, I hope you can feel the Holiday spirit too, we even got some snow! :D


melegszendó ebédre/toast for lunch





Najó a postot már megírtam előbb, de eddig vártam hátha el bírom menteni a videót, mert mindig lefagyott :( úgyhogy ha egyszer sikerül akkor felrakom. puszii


I wrote the post hours ago but I was waiting till now, cos I couldn't save the video. Myprogram was crashing all the time :( so if I ever succed with it I will put it up. xoxo

You Might Also Like

0 megjegyzés