chinese duck and apple cake

2/25/2012

Ígértem képeket ugye? Akkor itt is vannak, nem fűzök hozzájuk sokat :) Ma kínai ebédünk volt, csináltam "szerelmes kacsát", ami lényegében kacsamell chilivel, gyömbérrel, limeal és néhány kínai fűszerrel. Rizzsel és salátával ettük :) Desszertnek almatortát csináltunk. Lehet egy kicsit túlzásba vittük az almát (dupla annyit raktunk bele:D) de nagyon szeretjük és nem bántuk meg :) Ezért a tészta kicsit kevéske lett ,de így is összeállt az egész és az íze pedig hmmm  :) Akit érdekel valamelyik recept az szóljon, mert szívesen csinálok egy kiegészítő posztot a képekhez! Holnap is kínai lesz a menü, mert még maradt kacsahusi, alig váááárom! puuuuszi


I promised some pictures, right? Then here they are I won't comment them too much :) We had chinese lunch today, I made "duck in love" which is basically duck breast with chili, ginger, lime and some chinese spices. We had rice and salad as side dishes :) We made apple pie for dessert. Maybe we put too much apples (double as much as the recepie said :D) but we really like apple so we didn't regret it :) As a result of the apples the dough wasn't enough but it still turned out nice and it tasted like heaven hmmm :) If anyone is interested in the recepies I'm happy to make another post about it! We will have chinese again tomorrow cos we have some other duck meat too, I can't wait! kissees




















kicsit az udvarra is kimentünk :)/we also went out to the garden a bit :)


You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. hm..nagyon guszták a kajcsik:)az almatorta pedig nagyon fincsi lehet:)látom,hogy van a csuklódon tetoválás!:))nagyon fájt?mert már régóta szeretnék én is oda, csak még senkitől nem tudtam megkérdezni,hogy tulajdonképpen mennyire fáj:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egy picit fáj, de én sokkal rosszabbra számítottam. Simán kibírható és 10 perc alatt kész is van, úgyhogy nem is volt olyan pillanat amikor azt gondoltam, hogy legyen már vége mert alig bírom :)

      Törlés
  2. hmm nagyon jól néznek ki :$ olyan kis cuki vagy:)

    VálaszTörlés