weekend ahead

2/24/2012

Itt vagyok, itthonról jelentkezem vagy inkább azt mondom jelentkezünk, mert tegnap befutott hozzám C :) De kezdem az elejéről. Szerda este jogászbuliba mentem évfolyamtársaimmal, még sosem voltam ezzel a társasággal, de jól éreztem magam, nem bántam meg és hát mindig nyitottnak kell lenni az újra nem? :) A buliban pedig már várt a gimis legjobb barátnőm úgyhogy nem volt panaszra okom, buliztunk vagy 5-ig :D Másnap dél körül felkerekedtem és indultam Pestre C elé, meglepiből foglalt egy szállodai szobát nekünk, hogy ott maradhassunk egy napot :) Úúúgy örültem, így miután megérkezett lepakoltuk a cuccainkat, elmentünk kajálni és sokat sétáltunk. Ma benéztünk a Westendbe (kibírtam és nem vettem semmit:D) és jöttünk is haza. Ma estére egy popcornos filmnézést terveztünk be és holnap pedig nagy főzésbe kezdek. Annyit elárulok, hogy lesz sok sok kacsahusi és almatorta :) Mivel most nincs egyetlen saját képem sem, holnap kárpótollak titeket! Legyen szép hétvégétek!

I'm here, reporting from home or I would say we are here cos C arrived yesterday :) But I'm starting from the beginning. Wednesday night I went to a lawyer party with people from my year, I've never been to a party with them but we had a nice time I didn't regret going with them and we should always be open for new things right? :) Also my high school best friend was waiting for me in the party so I had nothing to complain about, we were there till like 5 :D The next day I left home around 12 to travel to Budapest to be at the airport when C arrives. He booked a room for us in a hotel which was a total suprise and I was soo happy for staying the night in Bp :) So after he arrived we put down our luggage, ate smth and took a long walk. Today before leaving we went to a mall (I managed not to buy anything :D) We planned a popcorn eating-movie watching program for tonight and I will cook a lot tomorrow. I can tell you there's gonna be a lot of duck and also apple pie :) Since I don't have any own pictures for today I will make it up to you tomorrow! Have a lovely weekend!

I wish :D



You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Neked is szép hétvégét :) imádom a sült kacsát :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. remélem az én kacsám is imádnivaló lesz és nem rontom el :D

      Törlés