pic-nic pic-tures

5/04/2012

Megkaptam Adritól a majálisos képeket úgyhogy már itt is vannak :) Az egész nap annyira jó volt, az idő szerencsére nekünk kedvezett. Reggel kártyáztunk, nagyon vártuk az ebédet, degeszre ettük magunkat és kifeküdtünk a kömpöci pusztába :D Később besegítettünk az első Kömpöc forma 1 lebonyolításába, nagyon fontos szerepet kaptunk; mi töltöttük a fröccsöt :D Adri fényképezett, én kameráztam Zita pedig ellátta a versenyzőket a nedüvel :D Estefelé egyik barátunk át tudott minket hozni kocsival és ha már ennyire benne voltunk a mókában elmentünk bulizni is :)


I got the picnic pictures from Adri so here they are :) The whole day was just so nice and fortunately the weather was kind to us. We played cards in the morning, waited for the lunch impatiantelly, got really really full and went to lie on a blanket to rest. Later we helped with the first village formula 1 :) We got a very important thing to do; we poored the drinks :D I also taped some things and Adri took the pictures. We were lucky cos one of our friend could bring us back in the evening and since we were in the mood we also went to a party after arriving :)


















You Might Also Like

5 megjegyzés

  1. annnnnnnnyira odáig meg vissza vagyok a hajadért *.*

    VálaszTörlés
  2. Na vééégre megtaláltam a blogod, nem volt túl egyszerű, Adri tages videója óta Téged kerestelek :)) És osztom Dia véleményét, naggggyon tetszik nekem is a hajad^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. óó csak írnod kellett volna Adrinak ő tuti elmondta volna a címem :) örülök, hogy ide tévedtél! :))

      Törlés
    2. írt oda kommentet, csak igen, elég későn válaszoltam:D azért örülök, hogy meglett;)

      Törlés