holiday-thursday

6/29/2012


Itt vagyok megint kispajtásaim, remélem nem felejtettetek el :) Ez a nyaralás kicsit mozgalmasabban ígérkezett eddig, mint ahogy azt gondoltam volna. Én az a vízparton fekvős, rengeteget napozós és olvasós fajta vagyok, de persze ha van valami jó program nem lehetetlen engem sem elcsábítani. Így történt, hogy a kenuzás után tegnap biciklizni mentünk anyukám néhány kollégájával karöltve (céges nyaraláson vagyunk) 28 km-t letekertünk el sem hiszem, körbejártuk az egész tavat! Szerencsénkre jó irányba indultunk el így volt azért sok lejtős rész ahol én úgy éreztem magam mintha kocsival száguldanék lefelé :D Mire hazaértünk már nagyon meleg lett, úgy nézek ki mint egy kamionos ahol a nap megsütött, ha leveszem a pólómat :D Délután bepótoltam azért a napozást, kicsit az erkélyen kicsit a medencénél, aludtam egy jó órát vacsi előtt és utána átnéztünk Székesfehérvárra. Csak kb. 20 km-re van innen, hipp hopp átértünk és megnéztük a történelmi belvárost. Outfit képekkel is készültem, így talán kiengesztelhetlek titeket, hogy a challenge kapcsán nem hoztam egy ruhát sem már egy jó ideje :) Nektek, hogy telt a hét? Én nagyon jól érzem magam :)

vigyázat rengeteg kép következik!


Here I am my friends, I hope you didn't forget me :) This holiday turns out to be a bit more  eventful than I thought. I'm the tipical lying at the beach-tanning and book reading type of person but of course if a good idea comes up it's not hard to convince me to go somewhere. That's how I ended up biking with my mom and some of her colleagues (since we are on a "company holiday") after canoeing yesterday. We made a big 28 km circle around the lake I can't believe it! Luckily we headed to the right direction so instead of biking up hill we had some nice slopes so it felt like I'm driving down with  a car :D By the time we got home it turned really hot, now I look like a truck driver where the sun burnt me if I take down my shirt :D I catched upon the tanning part in the afternoon, some on our balcony and some at the pool, slept an hour before dinner and after we ate we went to see Székesfehérvár. It's about 20 km away so we were there in no time and saw the historical downtown. I also prepared with some outfit pictures so I can maybe make up for not bringing any clothes pictures for the challenge for a long time :) How has you week been? I'm having a really great time :)

warning, there's gonna be a lot of pictures!








róka koma/little fox












































You Might Also Like

6 megjegyzés

  1. Nagyon szupi képek, itt olvadozok a dögöktől, főleg a rókusztól:) Jajjj én mindig féltem, amikor dombon lefelé kellett gurulni a bicóval:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, a róka koma tényleg nagyon aranyos volt, de úgy félt tőlünk :) én most nagyon élveztem a gurulást :D

      Törlés
  2. Fehérváriként szuper dolog látni, hogy van, akit érdekel ez a kis város. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem szép város, olyan sok a történelmi emlék, nekem nagyon érdekes volt :)

      Törlés
  3. nagyon jól telik a nyaralásod:)) és tök szép színed van!!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bizony én is élvezem, köszönöööm! gyúrok a barnaságra :D

      Törlés