Help me choose the skirt!

12/19/2012

Ismét a ti segítségeteket kérem ruhaügyben! A Jogász bálos ruha nagyon bejött mindenkinek úgyhogy gondoltam, nem adhattok rossz tanácsot ezzel kapcsolatban sem :) Pénteken az irodában karácsonyi "buli" lesz és épp azon töröm a fejem miben menjek. Már nagyjából kitaláltam mit húzok fel, amikor megtaláltam egy régebbi szoknyámat és most elbizonytalanodtam :D Szóval eredetileg az első szett lett volna, de lehet inkább a pörgősben kéne menni? Ti mit gondoltok? :)


I'm asking for your help again regarding my clothes! The one you recommended for the Lawyer's ball was a big hit so I feel you can't go wrong this time either with your advice :) I'm attending a christmas party at my office I used to work this semester and I'm wondering what to wear. I was almost sure about the outfit but then I found an older skirt in my closet and now I'm not so sure which one to wear. So originally I thought about the first outfit but should I go with the the other skirt instead? What do you think? :)








blúz/blouse: F&F
szonyák/skirts:  H&M
harisnya/tughts: Adritól/from Adri




XOXO

You Might Also Like

13 megjegyzés

  1. még egy szavazat a pörgősnek! ;)

    VálaszTörlés
  2. Én is a pörgősre szavazok, de lehet csinosabb lenne egy passzosabb felsővel. ;)

    VálaszTörlés
  3. +1 a pörgősnek:) jobban egyben van úgy az egész:)

    VálaszTörlés
  4. pörgős:) és sztem húzhatnád világosabb ésvagy passzosabb fölsővel tényleg:) csiniii lesz:)

    VálaszTörlés
  5. pörgős szoknya, tuti :)
    (roni)

    VálaszTörlés
  6. Mindenképpen a pörgős! *.* Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  7. Még egy szavazat a pörgősnek, de ha van rá mód szerintem is egy simulósabb felsővel párosítva!

    VálaszTörlés
  8. Akkor biza a pörgős lesz :) A fölsőt amúgy is ki akartam cserélni, ez most csak a szemléltetés kedvéért volt rajtam :) Köszönöm a sok segítséget lányok!!

    VálaszTörlés