checkered

4/23/2013


 A kedd a kedvenc napom, mert nincs egy órám sem és most, hogy itt a jó idő tudok a városban lófrálni :) Ádámmal találkoztam ebéd után, mentünk egy kört a Tisza parton, a Múzeum előtt és ittunk egy kávét a mekiben. Nemsokára indulok Évivel találkozni és egy aerobicra is elugrunk, fő az egészség!

Tuesday is my favourite day because I don't have classes, and now that the good weather arrived I can wonder around town :) I met Ádám for a coffee and we walked beside the river and the museum. I'm soon off to meet Évi and we gonna go to an aerobic class. "Be healthy" is our motto for the day :)












ing/shirt: C&A
póló/T-shirt: Tally Weijl
nadrág/pants: Pieces
cipő/shoes: Converse
karkötők/bracelets: H&M
óra/watch: Michael Kors
táska/bag: no name








You Might Also Like

0 megjegyzés