WEEKLY BITES - Creamy popsicles

7/12/2016



Tavaly óta izgatja a fantáziám a saját készítésű jégkrém és idén végre meg is csináltam életem első kókusztejes-erdei gyümölcsös változatát. Jó előre kigondoltam, hogy nyáron ilyet fogok készíteni ezért Ebay-ről rendeltem jégkrém formákat és minden nap bújtam a Pinterest-et, hogy a legfinomabb változatot megtaláljam.  Szerintem isteni lett, alig várom, hogy egy új ízt is kipróbáljak! Ti csináltatok már házi jégkrémet? Melyik a kedvencetek?

Ever since last year, i couldn't stop thinking about home made popsicles so this summer i made my very first coconut milk-forest fruit version. I was really thinking ahead and oreder some popsicle moulds from Ebay, and scrolled endlessly through Pinterest to find the perfect flavour. I think it turned out heavenly and i can't wait to try new ones as well. Have you ever tried to make popsicles? What is your favourite flavour?


Hozzávalók - Ingredients

1 kókusztej (400 ml) - 1 coconut milk (400 ml)
erdei gyümölcs mix - forest fruit mix
méz/agave szirup/honey, agave syrup
vanília - vanilla


A kókusztejet keverjük össze egy kis mézzel/agave sziruppal és vaníliával. Az összetevőket ízlés szerint mérjük ki. Osszuk el a tejet a formák között egyenlően, majd rakjuk őket a mélyhűtőbe 10 percre.

Mix coconut milk with honey/agave syrup and vanilla. Measure ingredients according to taste. Divide coconut milk evenly between the moulds and set in the freezer for 10 minutes.



Turmixoljuk össze az erdei gyümölcsök kb. felét majd óvatosan töltsük meg velük a formákat. Rakjuk őket vissza a fagyasztóba még 30 percre.

Purée about the half of the forest fruit mix and carefully fill the moulds up with them. Put  them back in the freezer for another 30 minutes.


A 30 perc letelte után óvatosan rakjunk pálcát a jégkrémekbe és legalább 4 órát fagyasszuk őket. Jó lehűlést! :)

After the 30 minutes, place the sticks in the popsicles and freeze for about 4 hours.
Enjoy!



You Might Also Like

3 megjegyzés

  1. Milyen egyszerűen hangzik és annyira jól néznek ki, nyami! Egy ideje már gondolkozok én is ilyen házi jégkrémkészítőn :) esetleg egy ebay linket kérhetnék hozzá?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nagyon egyszerű és olyan sok verzióban el lehet készíteni! :)

      Én ezt rendeltem:

      http://www.ebay.com/itm/Frozen-Ice-Cream-Mould-Popsicle-Maker-Lolly-Mould-Tray-Pan-Kitchen-DIY-Pop-Mold-/131598474852?hash=item1ea3e15e64:g:yV4AAOSw~gRV6lzk

      Törlés