Autumn knit

11/22/2016



A hétvégén visszatért a kicsit melegebb idő, ami az igazi őszi napokat idézte fel nekem. Épphogy kellett a kabát, de a napsütésben pulcsiban sem fáztam. Sajnos a december közeledtével, valószínűleg a fagyok is beállítanak majd, de addig is kihasználtam a tavasziasabb időt. Felhajtottam a nadrágom szárát és pulcsiban jártam a várost, még mielőtt a vastag télikabátok az összes jó ruhánkat elrejtik szem elől.  Ebben az időszakban legszívesebben kötött pulcsikban flangálok, mert így nem kell túl sokat agyalnom a reggeli szettemen, de egy színes vagy mintás darab teljesen fel tudja dobni az egyébként hétköznapi ruháimat. A színekkel bátran variáljatok, szerintem gyönyörűen mutat egy rozsdabarna vagy sötétzöld pulcsi. A mai pulcsimban az tetszett meg, hogy a kötésminta más a karján mint a pulcsi többi részén és a derekán is van egy pici csavar. Nektek van kedvenc pulcsitok? :)

The warmer weather came back for a bit on the weekend, which reminded me of those real autumnal days. I hardly needed a jacket, and i was even fine without it in the sunshine. Unfortunately with December around the corner, the colder weather is on it's way too, but until then, i soaked up every bit of this spring-like warmness. I rolled up my jeans and pranced around town in a sweater, before our huge winter jackets will cover all our cute outfits. I love to wear knitted sweaters this time of year, because it makes choosing my clothes in the morning so much easier and a colourful or patterned piece can make the most boring, everyday outfit pop. Feel free to experiment with colours; i think a rusty or dark green jumper looks gorgeous. What i love about today's piece is that the knit pattern is different on it's sleeves and on the sides as well. Do you have a favourite knitted sweater? :)



pulcsi, nadrág, cipő/sweater, pants, shoes - H&M
óra/watch - Daniel Wellington
arany gyűrű/golden ring - Etsy
nyaklánc/necklace - Ebay

You Might Also Like

0 megjegyzés