Christmas outfit idea #3

12/19/2016



Végül, de nem utolsósorban, mutatom a harmadik karácsonyi összeállítás ötletem. Az előzőektől eltérően a mai outfittel azoknak szerettem volna kedveskedni, akik inkább a nadrágra szavaznak és bár én imádok szoknyában lenni, ha ugyanúgy röpködnek a mínuszok, mint a fotózás alatt, biztos, hogy én is nadrágban leszek az ünnepek alatt! A kis gumi bokacsizma ne tévesszen meg senkit, szőrös belseje extra melegen tartja a lábam, a pihe-puha mellény pedig szintén szuper téli darab a bundás bélés miatt. Párosítsátok egy cuki blúzzal vagy akár kardigánnal és máris kész a kényelmes, de egyben elegáns ünnepi viselet. Szerintem tökéletes rokonlátogató szerkó :)

Last, but not least, here is my 3rd outfit recommendation for the holidays. In contrast with my last two pics, i wanted to show something for those of you, who prefer to wear pants, rather than skirts, and even though i love to wear skirts, if it'll be as cold as it was when we shot these pictures, i'll definitely opt for pants as well. Don't be fooled by these rubber wellies, the fur inside keeps my feet extra warm and this west is the perfect winter piece because of it's fur lining :) Pair it with a cute blouse or a cardigan even, and you'll have the elegant outfit, that is perfect for visiting family and friends :)


blúz/blouse - Bershka
mellény/west - Bershka
nadrág/pants - H&M
bokacsizma/ankle boots - Oysho
rúzs/lipstick - Astor 027



Az előző bejegyzéseket itt és itt találjátok. Nektek melyik tetszett a legjobban?

You'll find the previous posts here and here. Which one did you like the best?

You Might Also Like

0 megjegyzés