Mood of the month - December

12/31/2016



Véget ért a december és ezzel véget ért a 2016-os év is. Ahelyett azonban, hogy egy hatalmas évösszegző bejegyzést osztanék meg veletek, összeválogattam néhány képet, amik a legjobban visszaadják az én decemberemet. 2016 decemberében végre hidegre fordult az idő, leesett az első hó, 27 éves lettem, fehér Karácsonyunk volt (!), megtaláltam álmaim teveszínű kabátját, hosszú estéket töltöttünk forralt borozással, teázással, gyönyörködtünk a pici karácsonyfánkban, sütit sütöttünk, korcsolyázni mentünk és még sorolhatnám. Imádtam ezt a hónapot a sok készülődéssel és ünnepléssel, de alig várom a következő évet is, ami sok-sok kalandot fog rejteni.  Boldog Új Évet Nektek, köszönöm, hogy olvastok, találkozunk jövőre!

December is over, which means the year 2016 has come to an end as well. Instead of sharing a huge 2016 higlight post, i gathered some pictures that reflect my December perfectly. In the month of December 2016 the weather finally turned cold, we got our first snow, i turned 27, we had a white Christmas (!), i found my dream coat, we spent long nights drinking mulled wine and tea, we admired our tiny Christmas tree, we baked cookies, went skating and so on. I loved this month, but i'm so looking forward to 2017 which holds one or two adentures for us as well. Happy New Year to you all, thank you for reading the blog, see you next year!
















You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Valahogy mindig úgy éreztem, nem vagyok az a piros körömlakkos lány, de ahogy megláttam az első képet, elfogott a 'kell' érzés! Melyik márka mely árnyalatát viseled ott egyébként? :)
    Még mindig imádom a képeid stílusát és hangulatát, utólag pedig boldog születésnapot! Na meg persze boldog új évet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nem tudom megmondani az árnyalatot, mert gél lakkom van :( De az egyik kedvencem az Essence piros lakkja és meglepő módon a Miss Sporty piros is sokáig bírja! :)
      Örülök, hogy még mindig tetszenek a képek, neked is boldog új évet!!

      Törlés