CURRENT SKINCARE

1/31/2018



Egy ideje már megfogalmazódott bennem, hogy megmutatnám, hogy milyen krémeket használok, mert úgy érzem mostanra összegyűjtöttem pár olyan márka termékeit, amikben megbízok és hosszabb ideje szeretek. Nagyon szívesen olvasom a hasonló témájú bejegyzéseket, hiszen mindig valami újdonságot fedezek fel és nem egyszer volt, hogy ennek hatására kezdtem utána nézni egy-egy márkának. Remélem a mai bejegyzést számotokra is insprációként szolgál és attól függetlenül, hogy nem profi leírást adok a termékekhez, a személyes tapasztalataim segítségül lesznek nektek is, ha éppen kétségek között vergődtök.

For a while now, i've been planning a post where i'll share the creams i love, because i feel that by now, i've gathered a few products that i trust and like. I really love reading posts regarding this topic, because i always find something new. I even started looking into brands because of skincare related blogposts. I hope that my post will serve as an inspiration for you as well and even though i don't give a professional description, my personal experiences will help you if you are in doubt.

nappali arckrém - daytime cream
Clarins/Clinique


Egészen eddig Clarins Hydra Essentiel krémjét használtam, amit imádtam, hiszen nagyon hatékonyan hidratálta a száraz arcbőrömet, ráadásul fényvédőt is tartalmaz, így nyáron sem kellett attól félnem, hogy káros sugarak érik az arcomat. Viszont mivel kísérletező típus vagyok, annak ellenére, hogy meg voltam elégedve  krémmel, a váltás mellett döntöttem. Pár napja áttértem a Clinique Moisture Surge krémjére, ami inkább egy vizes gélre hasonlít. Első felkenésre nem tűnik túl hidratálónak talán az állaga miatt, viszont rögtön felszívódik és tényleg egész napra elfelejthetem a száraz bőrt, ahogy azt a leírás sugallja. Egyébként pedig milyen menő már a csomagolás nem?

Up until recently, i've been using the Clarins Hydra Essentiel Cream, which i honestly loved because it hydrated my dry skin effectively and it has SPF, so i didn't have to worry about those nasty UV rays. But because i'm the experimental type, i decided to try something new and delved into the Clinique Moisture Surge cream, which kind of looks like a watery gel. At first it doesn't feel too hydrating, maybe because of the texture, but it sinks into my skin immidiately and it sure makes me forget dry skin for the whole day, as the description suggests. An how cool is the packaging?



éjszakai arckrém - night cream
Phi kozmetikum


Éjszakai krémnek a Phi kozmetikum Liquid Gold 2.0 elnevezésű krémjét választottam. Ahogy a leírást olvasgattam a 'hideg évszakokban' és a 'mély hidratálás' kifejezések rögtön felkeltették a figyelmemet és, ahogy egyre jobban beleástam magam az összetevőkbe, tudtam, hogy ez a krém nekem való! Még akkor is elvileg 30+ korosztálynak ajánlják. Az már csak ráadás, hogy parabén mentes, állatokon nem tesztelték és csak természetes összetevőket tartalmaz. Mindenkinek csak ajánlani tudom, érdemes böngészni egy kicsit az oldalukon!

For a night cream, i chose the hungarian brand Phi, and it's Liquid Gold 2.0. cream. As i was reading the description, the lines 'cold months' and 'deep hydration' immidiately cathced my eyes and as i was searching the ingredients it became clear that this cream is for me. Even if it says 30+ on the box. It's only icing on the cake that it has no parabens, they don't test on animals and it only contains natural ingredients. I highly recommend you take a peek on their website.


szemkrém - eye cream
belif


Ha krémekről van szó, nem feledkezhetünk meg a koreai szépségipar termékeiről sem. A Belif szemkréme igazi hidratáló bomba, illatanyag mentes, gyorsan felszívódik és úgy tűnik, hogy sosem fogy el. Több, mint egy éve használom és szerintem a felénél tartok. Nagyon gondolkozok, hogy az arckrémüket is kipróbáljam. Ha hosszan tartó és hatékony szemkrémet kerestek, szívből ajánlom a Belif krémjét nektek.

When it comes to creams, we can't ignore Korean skincare products. Belif's eye cream is a real hydrating bomb, it is unscented, it absorbs super fast and it semmes like it lasts forever. I've been using it for more than a year and i'm probably half way. I'm considering trying their face cream as well! If you want an effective and long lasting product, i highly reccommend this one.


C vitamin szérum - vitamin C serum


Az arckrémeim kiegészítéséhez éjszaka hetente egyszer-kétszer ezt a C vitamin szérumot is használom. Általában összekeverem a krémemmel és így viszem fel az arcomra. Szeretem mert észrevehetően halványítja a pattanások után visszamaradt elszíneződéseket, növeli a fényvédőm hatékonyságát és amikor használom érzem, hogy reggel frissebb az arcbőröm.

I use this vitamin C serum with my night cream every once in a while. I usually mix it with my cream befory i apply it. I really like it because it fades any discoloration on my skin, hightens the intensity of my spf and i feel that my skin is more radiant in the morning when i use it.




kézkrém - hand cream
aesop


A jó hírű márka termékei mindig is érdekeltek, így, amikor eldöntöttem, hogy kipróbálom az Aesop-ot, gondoltam, kicsiben kezdem a vásárlást. Azt meg kell hagyni, hogy nem szégyenlősködnek az árakkal, viszont hosszan tartó és minőségi terméket kapunk a kifizetett forintokért. Nekem erre a mélyhidratáló, rozmaringos, mandarinos, kicsit cédrusos beütésű kézkrémre esett a választásom, amihez foghatót még sosem szagoltam. Emellett remekül hidratál, így szerintem telitalálat volt az első próbálkozásom a márkával.

I've always been intereseted in the famous Aesop brand, so when i finally decided to try their products, i thought i better start small. It's true that they're not shy when it comes to prices, but it's totally worth every penny, since we get long lasting and premium products. I chose this deep moisturizer, that is rosemary, mandarin and cedar scented. I have to tell you, i've never smelled anything like this before. It also hydrates pretty well so i think my first attempt with this brand was a success.

You Might Also Like

0 megjegyzés