ZERO WASTE FOGKRÉM TESZT

5/16/2019



A hulladékcsökkentés útján haladva gyorsan szembesültem azzal, hogy bizony a hagyományos fogkrémet is szerencsés lenne leváltanom és szerencsére számos alternatívát találtam a zero waste fogkrém kísérleteimhez. 3 márka, 3 különböző típusú alternatív "fogkrémét" próbáltam ki, a tapasztalataimat pedig lentebb olvashatjátok.


Lush - Miles of smiles fogtabletta

Rögtön a legszimpatikusabbal kezdem.

Előny: 
- olyan az íze, mint a "rendes" fogkrémnek
- jól habzik
- repülőn is magaddal viheted

Hátrány:
- műanyag csomagolásban van (viszont újrahasznosított és a boltban is leadható, amikor kifogyott)

Nekem ez az alternatíva vált be a legjobban! Praktikus, hogy egyszerre egy tablettát kell elrágicsálni, így könnyű eltalálni az "adagot" és az tuti, hogy ezzel nem fogjátok lefogkrémezni magatokat!


Georganics - természetes fogkrém

Íme a második helyezett!

Előny: 
- üvegben érkezik, fém tetővel, így 100% újrahasznosítható (az üveg akárhányszor)
- olyan az állaga, mint a "rendes" fogkrémnek

Hátrány:
- nem habzik
- nem hagy mentolos érzést maga után

Se nem előny, se nem hátrány, de meg kell említenem, hogy ez a fogkrém nem fehér, így nagyon vicces vele fogat mosni, mert bizony szürke lesz tőle a fogunk, ami persze az öblítés után eltűnik. Mivel kókusz olajat tartalmaz, egy nagyon picit lehet érezni a mosást követően, de nem zavaró.


Lamazuna Borsmentaolaj Szilárd fogkrém

Na, ez az a fogkrém, aminek a nyitjára nem tudtam rájönni. Elméletileg végig kell simítani a fogkefén majd a megszokott módon fogat mosni. Én akármennyire dörzsöltem hozzá a vizes fogkefém, nem történt semmi és konkrétan a semmivel kellett volna fogat mosni. Időnként újra megpróbálom, de eddig zero sikerrel. Ha valaki rájött, hogyan "működik, ne legyen rest megosztani velem is!





Ti próbáltatok már ilyen alternatívákat? Mik a tapasztalataitok? Ha van valami jó tippetek ne tartsátok magatokban!

You Might Also Like

0 megjegyzés